marți, 5 iunie 2012

Prima postare

Ramona aici! Bine ai venit! Asta ar trebui sa zic nu? :))..Sunt din Pitesti, am 17 (peste cateva zile) si ideea de a avea un blog mi-a venit asa dintr-o data..nu am planuit lucrul asta. In principiu aici o sa scriu parerile mele despre anumite subiecte si despre mine, ceea ce ma reprezinta cel mai mult.
Nu ma astept sa am acum multe vizualizari si toata lumea sa ma iubeasca pentru ca de obicei altii ies in evidenta mai mult decat mine, ceea ce nu ma deranjeaza in cele mai multe cazuri. Greu imi fac prieteni buni cu care sa vorbesc despre orice si care ma cunosc cu adevarat.
Daca gresesc cu ceva va rog sa-mi spuneti, desi accept mai greu critica trebuie sa ma invat si cu lucrul asta..Asa ca, ceea ce voi spune mai departe este doar parerea mea umila si doar atat...
Ideea cu blogul mi s-a parut tentanta si stiu ca multora o sa li se para o prostie, dar este prostia mea. Este blogul meu!..
Voi mai posta in continuare diverse subiecte pe care le gasesc interesante si sper ca si voua sa va para..
R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu