miercuri, 20 iunie 2012

Cand cei dragi pleaca

Ramona aici! Ma gandeam cum se simt altii cand fratii, surorile sau chiar parintii pleaca in strainatate. Am auzit comentarii de genu':" abia astept sa scap, sa fiu libera". Credeti-ma, daca va iubiti familia cu adevarat, atunci cand pleaca ceva se rupe din tine. Ca si cum ar fi plecat impreuna cu el. Eu de mica, an de an vad cum vine si pleaca... E greu, dar te acomodezi. Cand eram mai mica eram mai puternica, plangeam dupa ce pleca, dar acum imi vine din ce in ce mai greu. Mai ales ca, nu doar una dintre cele mai importante persoane din viata mea pleaca, ci doua. Zic ca m-am obisnuit, dar cand ma gandesc ca unii au familia completa acasa asteptandu-i la masa si ei nu vor sa se duca pentru ca vor sa mai stea pe afara sa piarda vremea...imi vine sa-i bat.. Va zic eu, pentru ca stiu ce vorbesc, apreciati-va familia din tot sufletul pentru ca atunci cand va va fi greu ei sunt cei la care vei apela, nu la prietenul din fata blocului. Chiar si departe unii de ceilalti, cred ca lucrul asta ne-a invatat sa ne iubim mai mult si sa ne apreciem. Intr-o zi stiu ca vom fii iarasi impreuna sub acelasi acoperis, fara sa ne fie teama ca timpul trece si concediul/vacanta se termina. O sa inchei spunand un singur lucru : Traiasca Skype!

R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu