marți, 12 iunie 2012

Atunci cand mai cresti cu un an...

Salut! Ramona aici! Am mai imbatranit cu un an... nu vroiam, dar n-ai ce sa faci, trece timpu'. Ma simt chiar bine totusi :D.Din cate am auzit varsta de 17 ani e cea mai frumoasa, iar prima zi de 17 ani a fost foarte frumoasa. Am fost inconjurata de cei dragi, si fata in fata si online, si chiar m-am simtit importanta. Macar din cand in cand nu? Vreau sa le multumesc celor dragi : familie, prieteni si chiar celor pe care nu-i cunosc si mi-au urat la multi ani. E misto sa ai 17, pentru inceput.. Cred ca reprezinta cea mai frumoasa varsta, si dupa cum a zis o prietena de-a mea, nu esti nici mic si fraier cum ai fost la 16, dar nici mare si plin de responsabilitati cum esti la 18. E perfect, nu? Trebuie doar sa am incredere in mine si totul va fi bine. Sunt la mijlocul perioadei liceului, perioada cand petrecem pana dimineata, cand ne indragostim si cand plangem din dragoste..suna bine, fara partea cu plansul :))..Am prieteni, o familie iubitoare, o viata frumoasa.. nu mai trebuie decat sa gasesc o petrecere la care sa petrec pana dimineata, sa ma indragostesc si sa plang..sau nu? Ramane de vazut..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu