duminică, 17 iunie 2012

17 si primul weekend

Ramona aici! E super la 17. Chiar e diferit si nu ma asteptam..Scriu dupa un weekend frumos petrecut in familie in care mi-am bifat vreo doua lucruri de pe lista mea cu lucruri pe care planuiesc sa le fac vara asta (o voi posta alta data). Primul lucru bifat, pe care de mult timp vroiam sa-l fac, este sa ma simt ca un mic catelus care scoate capul pe geamul masini in timp ce merge.. geniala senzatie, totusi cred ca m-am ales cu o raceala :(. Urmatorul lucru a fost sa ma plimb prin oras in toiul noptii. M-am simtit un pic asa, precum Connect-r care nu doarmne vara, dar cum am ajuns acasa am adormit instantaneu, eram franta. 
Asa ca, nu bifez lucrul asta pentru ca intr-un final tot am adormit..Dar macar am incercat...Mai am eu timp si pentru asta, vara e abia la inceput. Inca o saptamana de scoala si gata. Intram in vara cu adevarat.
R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu