miercuri, 5 septembrie 2012

S-a terminat si vara...

Ramoona a revenit in forta! Aloha! Blogul meu era plin de panza de paianjen si praf si plus ca am o lipsa de inspiratie maxima...Am supravietuit si verii asteia, canicula nu m-a omorat si nici oamenii rai. N-am avut o vara urata, dar nici cea mai frumoasa. Dar nu ma plang, am avut si momente memorabile, alaturi de familie sau de prieteni mei, de fetele mele galagioase care au speriat vestul si cu care de curand m-am reunit. Nu am cantat melodia de la Vama care zice ca "vara asta am sa ma-ndragostesc" dar nu-mi pare rau. Urmeaza toamna, iarna, primavara si iar vara...de parca doar vara se indragosteste omu'...in fine
O sa inchei (deocamdata) cu o melodie care chiar ma face sa ma simt mai bine...
http://www.youtube.com/watch?v=qc-vNR1D4X8 

R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu